Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Floating Market Lembang, Wisata Belanja Yang Unik

Pasar Terapung Lembang, Pelancongan Belanja Unik, - Tempat wisata di Bandung boleh membuat rujukan percutian anda yang seterusnya. Anda boleh melawat pasar terapung di Bandung, di mana anda juga boleh menikmati pemandangan indah Pelabuhan dan menikmati pelbagai jenis hiburan yang boleh anda nikmati di tempat itu.

Pasar terapung ini sesuai untuk anda yang ingin menikmati suasana Pasar Terapung seperti di negara Thailand dan di Sungai Barito Banjarmasin. Di tempat ini, anda boleh membeli banyak bahan memasak dan cenderahati di Bandung.


 Tempat wisata yang ada di Bandung ini sanggup anda jadikan rujukan berlibur anda selanjut Floating Market Lembang, Wisata Belanja Yang Unik


 Tempat wisata yang ada di Bandung ini sanggup anda jadikan rujukan berlibur anda selanjut Floating Market Lembang, Wisata Belanja Yang Unik


 Tempat wisata yang ada di Bandung ini sanggup anda jadikan rujukan berlibur anda selanjut Floating Market Lembang, Wisata Belanja Yang Unik

Pasar terapung terletak di Lembang di kawasan Bandung Utara, pasar ini sangat terkenal di kalangan masyarakat Bandung dan juga di luar Bandung. Kerana pasaran ini sangat besar dan menyediakan banyak jenis barang yang anda perlukan, jadi jika anda mengunjungi Bandung maka jangan lupa mengunjungi pasar Bandung. Pasar terapung ini dibuka dari pukul 08:00 hingga 09:00 pada waktu malam.

BACA JUGA: 30 Pusat Pelancongan Banyumas Jawa Tengah Paling Popular

Di tempat itu, anda juga dapat menjemput anda yang belum matang untuk bermain, untuk tiket masuk anda hanya perlu menyediakan tarif hanya Rp 5,000. Di tempat itu, ia juga menyediakan banyak taman bermain yang boleh anda nikmati bersama dengan anda yang belum dewasa dan rakan-rakan anda. Tunggangan permainan yang disediakan tidak mengecewakan seperti orang-orang dari Kampung Laut dan Taman Arnab.

Tempat ini juga menyajikan suasana luar bandar yang tipikal seperti ladang sayuran organik dan juga pelajaran pemetik strawberi. Oleh itu, bagi anda yang mempunyai anak-anak yang dapat melawat tempat ini untuk mengajar anak anda ke taman atau mencari sains memilih buah.

Selain itu, anda juga boleh melawat permainan sejuk dan jangan lupa untuk mencuba mata air panas, mandi ini juga mengatakan keindahan yang benar-benar merosakkan mata anda, dan untuk melawat di sini anda tidak perlu menghabiskan banyak wang.

BACA JUGA: Menelusuri Keindahan Batak di Hutan Bolon

Itulah yang saya dapat sampaikan kepada anda semua tentang "suasana yang berbeza di pasar terapung lembang. Mudah-mudahan apa yang saya sampaikan pada masa ini dapat memberi manfaat kepada anda dan biarkan gosip ini dapat menambah pengetahuan dan pengetahuan dan jangan lupa berkongsi gosip ini ke media sosial anda dan jangan lupa untuk selalu menjaga kesihatan anda semasa bercuti, cuti gembira.(*)

Post a Comment for "Floating Market Lembang, Wisata Belanja Yang Unik"