Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Reservasi Online Booking Puspakom Login www.mypuspakom.com.my

Puspakom akan memulakan beroperasi pemeriksaan berkala dan berkala semula bagi kendaraan perdagangan kategori tertentu mulai 29 April. Ini cara tempahan reservasi online booking Puspakom login www.mypuspakom.com.my. 
Reservasi Online Booking Puspakom Login www.mypuspakom.com.my

Pusat Pemeriksaan Kenderaan Berkomputer (Puspakom) membuat pemeriksaan berjadual kenderaan komersial tertentu dan perkhidmatan pemeriksaan mudah alih utama di semua cawangan kecuali Batu Caves, Pandan Mewah, Glenmarie dan Taman Daya.

Pemeriksaan akan dilakukan untuk pengangkutan, perkhidmatan awam dan kenderaan pelancongan. Cawangan yang dibuka juga akan menyediakan perkhidmatan pembaharuan insurans.

Juga akan tersedia di cawangan di Lembah Klang dan zon selatan yang sebelumnya menawarkan pembaharuan lesen kenderaan bermotor.

Pelanggan mesti membuat tempahan untuk pemeriksaan secara dalam talian; pelanggan masuk tidak akan diterima. Mereka yang sijil pemeriksaan kenderaan telah tamat antara 18 Mac hingga 28 April, mesti merujuk jadual di laman web Puspakom untuk menentukan tarikh pemeriksaan.


Reservasi Online login www.mypuspakom.com.my

Cara temu janji reservasi online booking login di website Puspakom www.mypuspakom.com.my.
 
Kenderaan dengan sijil pemeriksaan yang luput selepas 28 April diminta membuat tempahan dalam talian di www.mypuspakom.com.my sebelum pemeriksaan, dan mesti membawa Nota Perlindungan Insurans sebagai dokumen tambahan, selain kad pendaftaran kenderaan asal dan sijil pemeriksaan semasa.

Pelanggan juga perlu mendaftar di cawangan terpilih sebelum jam 4.30 petang, dengan hanya seorang pemandu yang dibenarkan memasuki premis pada satu masa.

Pelanggan dinasihatkan untuk menangguhkan pemeriksaan atau menghantar wakil sekiranya mereka tidak sihat; mengalami batuk, demam, atau sesak nafas; atau mempunyai sejarah melancong ke luar negara.

Untuk pengumuman terkini dan maklumat lanjut, orang ramai boleh melayari laman Facebook rasmi Puspakom 'Puspakom Sdn Bhd', atau melayari laman webnya di www.puspakom.com.my.

Itulah informasi reservasi online dengan login www.mypuspakom.com.my website Puspakom. Semoga ini bermanfaat.

Post a Comment for "Reservasi Online Booking Puspakom Login www.mypuspakom.com.my"